Nog even genieten van het mooie weer... Dan kunnen we niet anders dan buitenspelen! Met de herfst en de winter in aantocht, toch nog even wat energie opdoen!
Tijdens al onze activiteiten door, brachten de werkmannen een prachtig nieuw speeltoestel! Heerlijk nieuw, mooi en vooral fijn om die lachende snoetjes te zien!
Reacties
Een reactie posten