De juf deed iets mis.... Bij het overzetten van mijn foto's raakte ik blijkbaar alles kwijt. De foto's van onze wafelenbak voor de verjaardag van Jules zullen dus voorlopig niet op de blog komen. Jammer... Ik hoop ze nog terug te vinden...
Tijdens al onze activiteiten door, brachten de werkmannen een prachtig nieuw speeltoestel! Heerlijk nieuw, mooi en vooral fijn om die lachende snoetjes te zien!
Reacties
Een reactie posten